ROMONTI GPL
Home
Noutati & articole
Despre GPL
Instalatii GPL
Instalatii auto BRC
Instalatii auto Landi-Renzo
Instalatii auto Marini
Instalatii auto Tomasetto-Achille
Rezervoare GPL
Flashlube
Parteneri
Montaje realizate
Intrebari frecvente
Despre noi
Contact
Parteneri
AutoGas Group
CRC Grup Echipament
Proeco Gas Systems
BRC Gas Equipment
Landi Renzo
Marini Autogas
Tomasetto Achille
Flash Lube
Contact
Adresa: str. Pasunii, nr. 17
Reghin, jud. Mures
Telefon: 0265-511537
0747-499214
E-mail: office@romonti-gpl.ro
Instalatii GPL
Instalatii GPL Landi Renzo
Landi Renzo logo Sistemele GPL Landi-Renzo sunt echipamente produse in Italia. Din gama produselor LANDI-RENZO, Romonti-GPL Service monteaza urmatoarele instalatii GPL:
- Landi Renzo OMEGAS PLUS - injectie secventiala;
- Landi Renzo FSI pentru motoarele cu injectie directa (ex. FSI).
- Landi Renzo LSI-10 - Sistem GPL cu injectie multipunct secventiala de gaz;

Landi Renzo S.p.A. este un lider mondial cu o cota de piata ce depaseste 30% in domeniul componentelor si sistemelor alternative ce folosesc drept carburant GPL si Metan.

Povestea incepe in anul 1954 la Reggio Emilia, unde Landi Renzo impreuna cu sotia sa Giovannina Domenichini au fondat Atelierele Mecanice Landi Renzo, unic producator de mixere specifice pentru fiecare tip de vehicul.

Vanzarile au crescut rapid pe tot teritoriul Italiei iar, intre 1963 si 1964 au loc primele exporturi catre Japonia, Franta, Belgia si Olanda.

Landi Renzo sediu


In scurt timp are loc o extindere pe pietele din Europa de Est, India si America de Sud.

Landi Renzo se stinge prematur din viata in anul 1977. Compania continua activitatea, fiind condusa de sotie si fiul sau Stefano care, in anul 1987, devine Administrator Delegat al societatii care va fi transformata in Societate pe Actiuni (S.p.A.).

Landi Renzo devine un grup industrial; in 1993 a preluat controlul companiei Landi SRL si Eurogas Holding BV, o companie olandeza care opereaza in domeniu.

In 1999 este infiintata filiala poloneza a grupului, Landi Renzo Polska S.p.Z.o.o. iar in urmatorul an este achizitionata Med S.p.A. di Reggio Emilia.

Un nou sediu, armonic si inovativ din punct de vedere arhitectonic, capabil sa transmita continutul tehnologiei avansate produse de catre companie, este inaugurat in anul 2001 la Cavriago in Reggio Emilia.

Procesul de extindere continua in anul 2003 cu deschiderea unei sucursale in Brazilia, in anul 2005 in China iar in anul 2006 in Pakistan, an in care ia nastere si LANDIRENZO Corporate University, o institutie inovativa, care prin ideiile si actiunile sale este dedicata dezvoltarii resurselor umane din cadrul Grupului Landi.

In anul 2007 este inaugurat Landi Renzo Pars in Teheran (Iran).

Intentia companiei este de a accelera dezvoltarea domeniului energiei alternative, care necesita investitii masive in cercetare (cercetarea devine principalul vector al cresterii).

Pe data de 13 octombrie 2008 este achizitionat al treilea mare jucator de pe piata internationala - Lovato Gas.

In septembrie 2009 este inaugurata o noua filiala internationala: Landi Renzo RO Bucuresti (Romania). Prin intermediul acesteia se demareaza un masiv proiect de montaj OEM, impreuna cu fabricile Dacia Renault Mioveni.

Pe data de 21 ianuarie 2010 este realizat un nou pas, de importanta strategica: se infiinteaza Landi Renzo USA Corporation.

In iulie 2010 este achizitionata cea mai mare companie europeana producatoare de componente electronice pentru industria GPL auto, AEB Spa.

Landi Renzo S.p.A. a inceput cu mult timp in urma colaborarea cu cei mai importanti producatori de autovehicule. In prezent, exista o constanta si stabila colaborare cu producatorii pentru a proiecta si construi sisteme perfect integrabile cu partile electronice si mecanice ale autovehiculelor moderne. Parteneriate cu acesti furnizori sunt focalizate pe anumite modele de pe pietele specifice si se va multiplica in viitorul apropiat.



Landi Renzo OMEGAS PLUS - injectie secventiala

Instalatii GPL Landi Renzo Scopul unui sistem de injectie secventiala este de a permite introducerea unei cantitati precise de gaz in camera de ardere pentru a respecta normele antipoluare si a raspunde la toate cerintele soferului. Aceasta functioneaza in concordanta cu sistemul de injectie de benzina de la care imprumuta parametrii principali de functionare (timpi de injectie, turatie motor, presiune colector admisie si analiza amestec carburant) realizand dozajul optim pentru o functionare foarte apropiata de cea pe benzina, cu emisii poluante care se incadreaza in normele U.E.

Partile componente ale unui sistem GPL secvential Landi Renzo sunt:

Instalatii GPL Landi Renzo RECIPIENTUL DE STOCARE SI ALIMENTARE cu GPL a motorului (rezervor) care poate fi cilindric sau toroidal. Sunt fabricate in functie de spatiul din porbagaj si de nevoia de autonomie, de la 30 la 90 de litri (pot fi chiar mai mari); capacitatea maxima de umplere a recipientului de GPL este 80% din capacitatea totala si nu poate fi depasita; recipientele sunt testate fiecare la presiune de peste 30 de bari, presiune aproape dubla fata de presiunea de lucru care poate fi de maxim 17,64 bari.
Instalatii GPL Landi Renzo MULTIVALVA - sistem de securitate si de transfer a GPL din statia de alimentare in rezervor si din rezervor in reductorul - vaporizator prin intermediul conductelor de inalta presiune. Este prevazuta cu trei supape de siguranta, prima care nu permite trecerea gazului inapoi catre statia de alimentare cu gpl sau in atmosfera, a doua care nu permite trecerea GPL catre regulator decat atunci cand motorul functioneaza pe GPL si este actionata prin comanda electrica; a treia care in caz de suprapresiune protejeaza rezervorul si celelalte elemente ale sistemului, eliberand surplusul de presiune prin tubul de ventilare cu care este prevazuta carcasa etansa. Multivalva limiteaza gradul de umplere a rezervorului la 80% din capacitatea totala si de asemenea asigura indicarea nivelului de GPL care se afla in rezervor.
Instalatii GPL Landi Renzo


ELECTROVALVA - supapa de siguranta suplimentara, actionata electric, care este deschisa numai pe timpul functionarii pe GPL a motorului. Are functie dubla, in sensul ca in afara de functia de siguranta are si functie de filtrare a GPL in faza lichida.
Instalatii GPL Landi Renzo REDUCTOR-VAPORIZATOR - reduce presiunea gazului lichid, transforma gazul lichid in GPL stare gazoasa si il directioneaza printr-un racord de joasa presiune catre injectoarele de gaz. La randul sau, reductorul este prevazut cu doua supape: prima controleaza debitul optim de GPL lichid care intra in vaporizator si asigura mentinerea presiunii constante an toate regimurile de lucru ale motorului; a doua este supapa de suprapresiune care este reglata in asa fel incat la presiune mai mare de 2 bari sa elibereze in atmosfera surplusul de presiune, protejand astfel regulatorul, racordul de joasa presiune si injectoarele.
Instalatii GPL Landi Renzo


FILTRU DE FAZA GAZOASA a GPL - destinat sa retina eventualele impuritati ce se pot gasi in gaz, protejand astfel injectoarele de o uzura prematura.
Instalatii GPL Landi Renzo
SENZOR DE PRESIUNE SI TEMPERATURA GPL in faza gazoasa - acesta masoara in timp real presiunea si temperatura gazului, realizand astfel coditii de functionare optime a motorului pe GPL; totodata asigura protectia fata de eventuale pierderi de gaz, trecand in mod automat motorul la functionarea pe benzina si la inchiderea electrovalvelor.
Instalatii GPL Landi Renzo


INJECTOARELE - distribuie in mod uniform si in cantitate optima gazul la fiecare cilindru in parte.
Instalatii GPL Landi Renzo


UNITATEA ELECTRONICA DE CONTROL (CENTRALINA) - prelucreaza informatiile primite de la sistemul de alimentare cu benzina (timpi de injectie, turatie, presiune colector admisie si amestec) si ale sistemului GPL (presiune, temperatura gaz, functionare bobine electrovalve, nivel GPL in rezervor) asigurand functionarea optima a motorului in functie de cerintele soferului si respectarea normelor de poluare impuse de legislatie.
Instalatii GPL Landi Renzo


MODUL DE COMANDA ELECTRONIC - are functie dubla: ajuta la comutarea manuala de la functionarea benzina/GPL si invers si este prevazut cu martori luminosi care indica tipul de functionare si functia de indicator de nivel a GPL in rezervor.


Landi Renzo FSI - instalatii GPL cu injectie directa

Instalatii GPL Landi Renzo FSI Instalatiile GPL pentru motoarele alimentate prin injectie directa au la baza sistemele secventiale Landi Renzo, dar cu solutii tehnice atat hardware cat si software, care garanteaza functionarea optima a motorului cu injectie directa.

La fel ca la sistemele secventiale, injectia de gaz are loc in galeria de admisie, permitand aceeasi simplitate de montaj ca la sistemele secventiale precedente, avand posibilitatea de a utiliza aceleasi componente.

Electronica este ceea ce reprezinta noul sistem inovativ, fiind supusa unor teste severe, validate de catre fabricantii de autoturisme pentru aplicatii in compartimentul motor.

Datorita noului sistem de injectie directa de benzina - un sistem complex, au fost necesare noi inovatii, atat cu referire la electronica precum si a algoritmilor de calcul.

Instalatia GPL FSI este destinata vehiculelor avand motoare cu injectie directa de benzina, aspirate sau turbo, cu putere de pana la 134 kw.

Sistemul FSI este format din urmatoarele componente:
• rezervor de GPL si multivalva
• electrovalva MED
• reductor vaporizator I.G.1
• injectoare MED Technica Teflon
• senzori de temperatura si presiune gaz Bosch
• electronica ECU Landi Renzo
• comutator digital cu indicator de nivel gaz si buzzer (avertizare sonora)


Automobile care functioneaza pe baza injectiei directe de benzina:
PRODUCATOR MODEL AN PUTERE MOTOR
Audi A3 2.0 TFSI 2007 147 kW CAW
Mazda CX-7 2.3i 16V TURBO 2007 191 kW L3
Peugeot 308 1.6i 16V TURBO 2007 110 kW 5FX
Skoda OCTAVIA 2 RS 2.0 TFSI 2005 145 kW BWA
Volkswagen GOLF 1.4 16V TURBO 2006 103 kW BMY
Volkswagen GOLF 1.6 16V 2006 85 kW BLP
Volkswagen GOLF 5 1.6 16V 2004 85 kW BAG
Volkswagen GOLF 5 GTI 2.0 16V 2006 147 kW BPY
Volkswagen GOLF 5 GTI 2.0 TFSI 2008 147 kW BWA
Volkswagen JETTA 2.0 FSI 2006 110 kW BVX
Volkswagen PASSAT 1.4 TSI 2008 92 kW CAXA
Volkswagen PASSAT 2.0 16V 2006 110 kW BVY
Volkswagen PASSAT 2.0 TFSI 2005 147 kW AXX


Landi Renzo LSI-10 - Sistem GPL cu injectie multipunct secventiala de gaz
Noul sistem GPL LandiRenzo cu injectie multipunct secventiala de gaz reprezinta ultima inovatie in domeniul sistemelor alternative de alimentare auto. Datorita configuratiei si inovatiilor in materie de software, reprezinta solutia optima din punct de vedere al raportului performata / costuri, garantand conversia unui sistem original italian fabricat de cel mai mare producator mondial la un pret competitiv. Acest sistem de inalta tehnologie este compatibil cu toate autoturismele cu motoare in 4 cilindri cu injectie MPI.
Instalatii GPL Landi Renzo LSI-10
Sistemul LSI-10 este format din urmatoarele componente:
• 1. Reductorul vaporizator LI02: Cu un singur nivel de compensare al presiunii, transforma gazul din stare lichida in stare gazoasa si reduce presiunea acestuia.
• 2. Rampa de injectie GPL: Permite injectarea cantitatii optime in cilindri, monitorizand presiunea si temperatura gazului.
• 3. Modulul electronic de comanda (ECU LC02): Calculeaza timpul si strategia pentru injectia unei cantitati optime de gaz in toate conditiile de functionare ale motorului.
• 4. Filtru GPL: Este localizat intre reductor si rampa de injectie, avand rolul de a filtra GPL-ul aflat in stare gazoasa.
• 5. Comutator indicator: Acest dispozitiv permite comutarea de la alimentarea cu GPL la alimentarea cu benzina, in acelasi timp indicand cantitatea de combustibil GPL aflata in rezervor.
Instalatii GPL Landi Renzo LSI-10


  Copyright © 2011 Romonti GPL Service
Toate drepturile sunt rezervate
Home | Noutati | Instalatii GPL | Parteneri | Montaje realizate | Despre noi | Contact